Pages

Tuesday, March 17, 2015

Zirvedeki Gezginler ile Brisa Seycheller & Dubai Seyahati Gün 1

Tatil başlıyooorrrr....Bugün yollardayız!

Brisa Zirvedeki Gezginler ile bayi seyahatindeyiz. 1 hafta boyunca önce Seycheller, sonra Dubai'yi gezeceğiz.

10 mart salı günü 15.35 uçağıyla önce Dubai'ye uçuyoruz.Uçuş öncesi Atatürk Havalimanı duty free'sinden yine eli boş çıkmadım ve bu sefer Mac'in beyaz göz kalemini aldım. 

Göz kalemi 15 euro. Böyle deyince kulağa ucuz geliyor ama kasada 47tl öderken içime oturmadı desem yalan olur, Allahım ben naptım, göz kalemine bu kadar para mı verilir, hem de beyaz!! Sanki Clinicten yıllardır kullandığım göz kalemi 16 euro değil. Ama nedense o siyah olunca daha bir hakediyo gibi geliyor insana :)
A bir de Dior'un fırçaları gelmiş. 5li set 79 euro. Mac'te sadece 187 nolu fondoten fırcasının 47 euro olduğunu duyunca Dior daha bir mantıklı geldi ama önce bir youtube'dan araştırmak lazım. Sonuçta Dior... Ne kadar kötü olabilir ki???


Evren beni gerçekten seviyor!! Boeing 777-300 tipi uçağımız 3 - 4 - 3 düzeninde. Biz yine şanslıydık, 3'lü taraftaydık, orta ve koridor! Yanımızda cam kenarında bir abla oturuyordu ama bir türlü huzur bulamadı, uçak daha kalmadan bir arkalara gitti geldi ve "ben arkaya geçiyorum dönmeyeceğim" dedi!! Ve böylece bacaklarımı uzatarak bir yolculuk yaptım!

Uçakta The Hunger Games - Mocking Jay'i izledim. Emirates ile uçtuğumuz için altyazı yok tabi, ama bir süre sonra insan alışıyor. Aslında hep böyle izlemek lazım, gittikçe insan daha iyi anlar. Mesela ben film boyunca president Snow'un dediği tek kelimeyi anlayamadım. Adam ağzının içinden konuşuyo resmen.












Sonrasında The theory of everything'e başladım, ama sesi çok kötüydü, onu bırakıp The imitation game'e başladım ama uyuya kaldım :)


Dubai havaalanında 4 saat vaktimiz vardı. Scala mice bizim için Marhaba Lounge ile anlaşmış. Böylece ne yapıcaz edicez derdi olmadan Lounge'a girdik, yemeklerimizi aldık ve çok rahat bir şekilde, nasıl geçtiğini anlamadan Dubai Havaalanında 4 saati doldurduk.
Seycheller uçağı sabahın 02:30undaydı. Yorgunluktan bittim, hepimiz gittik. Sabah 7de seychellere indiğimizde ayaklarım şişmiş ve uykusuzluktan gözlerim kapanıyordu.


No comments:

Post a Comment